Jumlah Paparan Halaman

Jumaat, 20 Mei 2011

aku n dia

aku n dia,aku syg kat dia.......dia adalah sokongan bagi hidup aku ni..senyuman dia buat aku senyum,sakit dia buat aku terasa jugak...rindu x terkira bagi diriku ni,walapun duk jauh dari aku.....setiap detik aku teringat raut wajah dia,boleh buat aku kadang2 t'senyum s'orang.....hehhehehe.hati mana x sayang oi...korang tahu x sape gadis ni???? ada yang dapat teka kan???aku tahu,dah hampir 2 tahun lebih aku ngan dia.....dia s'lalu nasihat kat aku,tegur setiap kesalahan aku..byk aku b'rubah sejak aku kenal dia......aku terima kasih byk pada dia krn byk buat aku sedar apa itu kehidupan di dunia ni,apa yang patut aku lakukan sekarang adalah m'hargai dia n m'yanyi beliau sepenuh hati aku.....itu adalah janji aku pada dia,,,aku sayang dia........surianurazha husin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan